Usprawnij swoje interakcje z klientami za pomocą 3Kontakt CRM Connect
3Kontakt CRM Connect to rozszerzenie Chrome zaprojektowane w celu poprawy zarządzania relacjami z klientami poprzez automatyzację pozyskiwania danych podczas rozmów telefonicznych. Integruje się płynnie z istniejącymi systemami CRM lub biletowymi, zapewniając użytkownikom natychmiastowy dostęp do informacji o klientach i historii rozmów zarówno dla połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Ta funkcjonalność nie tylko oszczędza czas, ale także upraszcza przepływy pracy, ostatecznie poprawiając obsługę klienta i pozytywnie wpływając na wyniki biznesowe.
Rozszerzenie obsługuje szeroki zakres popularnych systemów CRM i biletowych i może być łatwo skonfigurowane za pośrednictwem portalu administracyjnego 3Kontakt. Użytkownicy mogą korzystać z cennych informacji, takich jak kiedy ostatnio dzwonił klient, a w zależności od podłączonego systemu biznesowego, mogą również uzyskać dostęp do skrótów do bezpośrednich wyszukiwań lub tworzenia nowych spraw. Aby skorzystać z 3Kontakt CRM Connect, użytkownicy muszą mieć ważne konto 3Kontakt i odpowiednią liczbę licencji CRM Connect.